czwartek, 2 kwietnia 2015

Wyzwanie Kwieciste w TricksArt

Wiosennie, świątecznie, urodzinowo, okazyjnie....byle kwieciście :) - oto nowe wyzwanie w TricksArt. Ja stworzyłam dużą kompozycję kwiatową, z mini kwiatuszków, na blejtramie 100x70. Podkładem była farba ścienna. Kolorystyka, no cóż, ubzdurał mi się błękit i róż ;) więc musiałam czymś te natrętne barwy "złamać". Pomogły mi mgiełki: kobaltowacynamonowa i błękitna. Odbiłam też maskę korę w brązach i maskę kwitnącą wiśnię w bieli. Mam nadzieję, że udało mi się uniknąć kiczowatego efektu ;) Przy okazji odkryłam, że zrobienie zdjęcia tak dużemu blejtramowi nie należy do najłatwiejszych zadań...wyszło tak:





Pozdrawiam Was ciepło i zapraszam na wyzwanie,
                                                                             Misti




3 komentarze: