wtorek, 17 marca 2015

Filmowe LO w Art-Piaskownicy

Witajcie :)
nigdy nie zgłaszałam prac na wyzwania, ale właśnie to filmowe jest mi bardzo bliskie. A okazja jest podwójna :) bo to 6 urodziny Art-Piaskownicy, do której lubię zaglądać. Zatem właśnie na to wyzwanie stworzyłam moje LO. O filmie Tima Burtona mogłabym strasznie dużo napisać, bo go uwielbiam, ale napiszę tylko, że bardzo mi się podoba ta moralizatorska wersja, opowiedziana przez pryzmat kilku nurtów światowego kina. Oto Charlie i fabryka czekolady :)





 Zapraszam do Art-Piaskownicy, gdzie zgłaszam swoją pracę :)


Pozdrawiam, Misti

5 komentarzy:

  1. Dziękujemy za udział w zabawie! Moim zdaniem udało Ci się oddać charakter Charliego :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW świetny bałaganiarski scrap :D - Ki DT AP :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo Wam dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń