wtorek, 17 lutego 2015

Walentynkowo

Bardzo serduszkowo zrobiło się u mnie za sprawą Viol, która na facebooku utworzyła wydarzenie Walentynki zdolnych rąk. Świetna zabawa i wymiana przeuroczych karteczek. Do wysłania przygotowałam dwie, trzecią zrobiłam z rozpędu ;)

Pierwszą postanowiłam skomponować w kolorach różu, żółci, czarnego, białego i srebra. Pomogły mi w tym mgiełki: malinowa i żółta. Maskę serduszka odbiłam białym gesso. Przydała się też serwtka Love i dużo mikrokulek.



Druga to kompozycja Laury i Here And Now 7/8 z odbitą tą samą serduszkową maską i maską deseń #22 + kilka drobiazgów: narożniki, kryształki, napis love itd....

i trzecia z papierów Here And Now z dekorem kwadraty i z odbitą maską rozetą.


i oczywiście muszę się pochwalić :) dostałam kartkeczkę od Moniki


i karteczkę od Killashandry


ze "słodką wkładką"


Dziękuję i życzę Wam walentynek codziennie :)
                                       Misti





2 komentarze:

  1. A ja się w pierwszej zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Beatko. "coś" w niej jest ;)

    OdpowiedzUsuń