sobota, 1 listopada 2014

Mini Album z aforyzmami

  Chętnie zamieniłabym permanentny brak czasu na dłuuugie godziny tworzenia... czasem się udaje :)
Postanowiłam stworzyć własny zbiór aforyzmów, z własną oprawą. Jest maleńki, bo musi się zmieścić w mojej torebce. Zawsze mam przy sobie jakiś tomik "mini'. Mój ma, na oko ;) 10 x 10 cm.
i zrobiłam go na kolejne wyzwanie TricksArt.



Mój pierwszy wpis... to musiał być aforyzm Oscara Wilde'a :-)




Albumik stworzyłam na bazie papierów TA z kolekcji Venus i Here And Now.
Dodałam kilka tekturek: alfabet, ozdobnik, wieszak, mini rozetki, strzałki.
W tle odbite białym gessem maska alfabet i deseń #8, a czarnym maska drzewa i stempel Tło #4.
Kolejny aforyzm już czeka na oprawę :-)

Jeszcze raz pozdrowionka :-) 
                                                    Misti







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz